... Review: manifesteren kun je leren boek van Willemijn Welten

Review: manifesteren kun je leren boek van Willemijn Welten

Manifesteren-kun-je-leren-boek-Willemijn-Welten

Manifesteren klinkt voor veel mensen als iets zweverigs, maar daar wil Willemijn Welten verandering in brengen. Met haar Manifesteren kun je leren boek geeft ze heldere uitleg, voorbeelden en praktische oefeningen hoe jij kunt leren om te manifesteren.

Allereerst: wie is Willemijn Welten?

Willemijn werkte in de financiële wereld. Ze had haar leven prima op orde, maar ze merkte dat ze iets miste. Nadat ze de stap maakte om haar baan op te zeggen liet het Universum haar zien dat er magische kansen op haar pad komen zolang ze vanuit vertrouwen en liefde handelt. Vanaf dat moment is ze zich volop gaan verdiepen in manifesteren en de Wet van Aantrekkingskracht. Nu is het haar missie om andere mensen te laten zien wat voor mooi leven je kunt leiden als je jouw leven anders gaat aanpakken en meer leert over manifesteren.

In 2021 zat ik een jaar lang in de Manifesteren kun je leren membership van Willemijn. Maandelijks deelde ze interessante informatie en tips hoe je lekkerder in je vel kunt zitten, keuzes gaat maken op basis van jouw intuïtie, leert leven vanuit vertrouwen en stappen kunt maken naar jouw droomleven. De live momenten met haar en de groep waren iets waar ik altijd met plezier naar uitkeek. Daarnaast kun je ook (bijna) iedere maandag gratis meedoen met de live meditaties op Instagram (@willemijnwelten).

Willemijn heeft een fijne, rustgevende energie. Het mooie aan Willemijn is dat ze zweverige termen zoals “frequentie verhogen”, “signalen van het Universum” en “divine timing” op een nuchtere en logische manier uitlegt. Zodat iedereen dit leert te begrijpen en op een praktische manier leert inzetten in het leven.

Review van het Manifesteren kun je leren boek

“Manifesteren is de kunst om je dromen te realiseren”

Het Manifesteren kun je leren boek van Willemijn Welten is een goede bron om meer te leren over manifesteren en het creëren van jouw droomleven. Tijdens het lezen van dit boek zul je merken dat je veel bewuster wordt van jouw gedachtes, acties en gevoelens die jouw leven bepalen.

Veel informatie over manifesteren in het boek is voor mij al bekend (dankzij eigen research en ook het eerder genoemde membership van Willemijn). Toch vind ik dit een fijn boek om er af en toe bij te pakken. Het zorgt er automatisch voor dat ik extra bewust ben van mijn dromen en hoe ik mijn leven wil vormgeven. Daarnaast zijn ook de kleine oefeningen erg fijn om er regelmatig bij te pakken.

En voor iedereen voor wie de term ‘manifesteren’ nog vaag is, maar die wél aan de slag wilt gaan met het creëren van een droomleven: het lezen van dit boek is een goede actiestap om daarmee te starten!

Signalen-van-het-universum-hoofdstuk-boek-Willemijn-Welten

Actief leren om bewust te manifesteren

Een van de grote pluspunten aan het Manifesteren kun je leren boek is dat er veel praktische tips in staan om bewust te leren manifesteren. Iedereen is namelijk de hele dag door aan het manifesteren; oftewel het creëren van jouw realiteit. Dit doe je door de gedachtes die je hebt, de emoties die je aan die gedachtes koppelt, jouw energie (hoe jij je ergens over voelt) en door concrete actiestappen te maken.

Maar het merendeel van de mensen manifesteert zijn of haar leven onbewust. Ze zijn zich niet bewust van hun gedachtepatronen en belemmerende overtuigingen, die hun keuzes in het leven aansturen. Ze willen iets heel graag, maar zien de kansen onderweg niet die ze kunnen pakken om het waar te maken. Willemijn leert je met dit boek om je bewust te maken van jouw gedachtes, jouw gevoelens én jouw dromen. Want vanaf die plek kun je veel mooiere dingen in jouw leven realiseren.

Aan de hand van checklists, korte meditaties, het oplezen van affirmaties en kleine oefeningen geeft Willemijn je allerlei handvatten om bewust met manifesteren aan de slag te gaan. De vragen die Willemijn constant door het boek heen stelt zorgen ervoor dat je bewuster nadenkt over wat jij nou eigenlijk wilt manifesteren en hoe jij jouw leven momenteel leidt.

oefening-Manifesteren-kun-je-leren-boek-Willemijn-Welten
hoofdstuk-loslaten-Manifesteren-kun-je-leren-boek-Willemijn-Welten

Vormgeving van het Manifesteren kun je leren boek

Het boek is mooi vormgegeven. Tussen de hoofdstukken door vind je afbeeldingen en affirmaties die je ook in haar kaartendeck tegenkomt. Willemijn haalt niet alleen veel eigen ervaringen aan in het boek, maar benoemt ook de succesverhalen van andere mensen. Voor het boek heeft ze meerdere mensen en volgers gesproken over hun ervaring met manifesteren en je hart volgen.

In het Manifesteren kun je leren boek staan constant korte vragen die je aan het denken zetten over manifesteren en het leven dat jij voor jezelf wilt vormgeven. Regelmatig kom je fijne meditaties en handige mindfulness oefeningen tegen in het boek. Het enige wat ik op het manifesteren kun je leren boek van Willemijn heb aan te merken is dat de meditaties zijn uitgeschreven. Dat werkt niet echt handig als je daadwerkelijk aan het mediteren bent. Ik herken een paar meditaties vanuit het membership en daar kun je de meditaties beluisteren in plaats van lezen.

meditatie-Manifesteren-kun-je-leren-boek-Willemijn-Welten

Wil je ook het Manifesteren kun je leren boek van Willemijn Welten lezen?

Je kunt het Manifesteren kun je leren boek van Willemijn Welten voor €20,99 euro bestellen, onder andere bij Bol.com en Bruna.

Het e-book van Manifesteren kun je leren bestel je voor €12,99 euro, bijvoorbeeld bij Bol.com.

Tot slot kun je het Manifesteren kun je leren boek ook als audioboek beluisteren, bijvoorbeeld via Storytel.

Dit was mijn review over het Manifesteren kun je leren boek van Willemijn Welten. Ik ben benieuwd wat jij van dit boek vindt? Ken je het boek al? Krijg je zin om het boek nu te gaan lezen? Laat het me hieronder weten via de reacties!

In dit artikel vind je affiliatelinks. Meer informatie over affiliate vind je hier.